JennyLindstrom

Alla inlägg under februari 2012

Av Jenny Lindström - 27 februari 2012 19:19

Vill bli av med mig jobbiga förkylning! Har haft den i mer i en vecka så jag tycker att det borde ge sig av...Mina gulliga kusiner var här i Fredags också.(L) fast de är som mina bröder. Kan inte hålla mig för att slänga in en bild på dom. 



  Tell me that yo´re here to stay.

Av Jenny Lindström - 27 februari 2012 19:01

Nu åker jag till Angela för att spendera natten med henne. Blir tacos sen..Me like. Taggar sälen till hundra! Aja,men gud vad gött veckan har börjat och nu blir det bara bättre:) jag är på jättebra humör. Hoppas ni är det med! Här är en bild på en av mina nya tröjor:) Förlåt om jag går från det ena till det andra men det får ni leva med.

 

Av Jenny Lindström - 27 februari 2012 11:45

Vart tar ni vägen?

Igår vart det ingen skoter men chalottenberg blev det i allafall. Fick med mig en skjorta,ett linne och beige pösig tröja. Nöjd! i helgen har jag haft Sandra hos mig också:) det var jättemysigt. Idag får vi se vad jag hittar på. Jag saknar dig i mängder Angela!


 

Känn ingen sorg för mig Göteborg

Av Jenny Lindström - 26 februari 2012 10:48

Igår hade jag en grymt rolig kväll och den spenderade jag hos Jacob. En kväll med bland annat Film,prat,skratt och chips och dricka. Gick dit kvart i tre en gång och sen gick jag hem och åt och sen gick jag dit sisådär vid sju och mammi och pappi hämtade mig och Lälle vid halv två. Från det ena till det andra, Idag funderar vi på att hitta på något. Typ som...Åka skoter!:)   You light up my world like nobody else.

Av Jenny Lindström - 23 februari 2012 20:38

    Rätt snygg bikini! Skulle inte va helt fel.

Av Jenny Lindström - 23 februari 2012 19:42

Sitter och tränar spanska inför provet imorn. Snart bara en dag kvar till loovet! Gööött! Har sån lust att shoppa.

Fint väder idag var det med,kändes som våren. Idag har dagen i skolan gått fort (y" Rätt gött o gå i skolan ändå. Man ska väl inte klaga. I morgon kommer min faster. Det kommer bli jättekul:)  Fina rattsjöberg.

Av Jenny Lindström - 22 februari 2012 15:30

Radion börjar bli min kompis mer och mer. Snart ska jag gå till hallen på träning även om jag inte blivigt helt frisk än. Det är så gött att träna! I helgas var jag hos Signe! Det var jättemysigt. :) Vi åt tacos och massa gött. Ni är riktigt goa allihopa brudar!:)        

Av Jenny Lindström - 21 februari 2012 19:59

Snart lov. Det känns hur gött som helst att kunna hitta på något. Veckan går rätt fort ändå så... Ska nog åka slalom och skoter för det mesta på lovet. Har redan fullt chema så det kommer gå jättefort. Längtaar så till sommaren och ljusare tider.

Har inte bloggat på ett tag men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om... haha.

   Nu ligger dina kläder på gatan och jag går i tröjan du hatar.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards