JennyLindstrom

Alla inlägg under september 2012

Av Jenny Lindström - 30 september 2012 23:05

I Fredags natt bestämmde jag och Ida att vi skulle dra till Karlstad nästa dag eftersom allt blev som det blev. Så det gjorde vi. Det kändes att det behövdes. Kom fram vid ett och shooppade som bara den tills fem ungefär. Fast vi åt i mellan där vid fyra. Rikigt mysigt vare. Idag har jag varit i Karlstad igen. Fast den här gången spelade jag match. Efter matchen drog vi till donken jag och pappa och köpte lite gott. Sen drog vi hemmåt. Gjorde lite matte när jag kom hem för jag är så jävla seg på lektionerna. Nu ska jag däremot sova. Tagga skola. Eller? Natti.

Av Jenny Lindström - 29 september 2012 01:33

           

Av Jenny Lindström - 27 september 2012 21:29

Imorn är det freeeedag! Gött! Idag har jag spenderat den mesta tiden med mina kära läxböcker idag. Åå vad jag älskar dom!!! Eller inte. Jag och Angela har nyss köpt in det sista till morgondagen! En hel del gosaker. Ska städa och annat nu,inte helt fel att städa hela huset heller...  Jaja. ska bli fett bra imorn. Sovmorgon imornbitti och den satt bra. kanske hinner klämma in ett avsnitt pretty little liars innan jag lägger mig. Det skulle inte va helt fel. Helgen blir  bra! Allt är bra! nästan. Life is what you make it   
Rock on everybody!

Av Jenny Lindström - 24 september 2012 23:20

Skoolan igen,jahapp då var den helgen slut liksom. Varför ska dom gå så snabbt? Var spenderat helgen med massa bra folk. I Lördags var jag hos Jacob. Han hade gjort en jättegod tårta så halva den åt vi upp. Gottgott. Igår så var vi och titta på en jättesöt liten varelse. Världens goaste. Luktar bebis av min tröja än. Älskar den lukten. Skoldagen idag gick rätt snabbt. Hoppas att den imorn också gör det för det är nämligen veckans värsta dag. Mumma. Har nyss duschat och nu krypt ner i sängen. Gott. Har verkligen insett att citatet "hur långt du än har kommit är det alltid längre kvar" stämmer så jävla mycket. Gaah jag vet inte vad jag ska ta mig till. Kan inte lyfta upp allt längre. Det rasar. Älskar att sova,det har sina betydelser. Natti,time for bed.

Av Jenny Lindström - 21 september 2012 19:40

Heeeelg! Va med Martin och fetade oss lite på Ararat förut. Sen gick vi till de andra som satt vid herrgårn. Följde sandra som kommer tillbaka senare ikväll. Snart kommer några riktigt bra brudar hit. Skyyynda er för vi ska handla lite gott. Som vanligt fetar man sig med det är ju fredag,så idag är det okej. Vet inte är vad vi ska hitta på men det löser sig. Ha det bra,för det tänker jag ha. Livet är en dans på rosor om du vänjer dig med taggarna.

Av Jenny Lindström - 18 september 2012 22:48

Uuuuuuuuu :(
Så kan man också utrycka sig. Aja helt onödigt inlägg. Men vafan,det är inte lätt alltså.

Av Jenny Lindström - 18 september 2012 22:47

Idag har jag varit och tittat på fotboll i karlstad. Sverige mot Norge! Jag kom hem vid sex och så drog vi direkt till dit. Matchen slutade 2-0 till Sverige. Mimmi är som vanligt hur bra som helst och får in första målet! Har typ nyss kommit hem. Mättade magen på en mcflurry innan vi åkte. Den satt bra. Nu ska jag fixa i ordning tills imorn. Natti!

Av Jenny Lindström - 16 september 2012 00:10

Sitter forever alone på en soffa och resten dansar. Alva och Amelia har redan lämnat festen. Ja idag har jag varit på bröllop! Imorse kom halva släckten och sen gjorde vi oss i årdning sen drog vi till Sunne. Det var jättefint och brudparet var jättefina med! Och vi har haft as kul och ätit fin middag. Grattis till Caroline och Petrus! Börjar bli lite trött efter en hel dag med firande. Nu får kjutsen komma! Puss

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards