JennyLindstrom

Alla inlägg under januari 2013

Av Jenny Lindström - 31 januari 2013 23:34

Vet att jag suger på att uppdatera... Men jag har glömt att göra nått inlägg. Den här veckan har gått så snabbt. Redan fredag imorn igen. Men det är bra! Idag har jag varit hos sandra en sväng. Lyckades dra mig på isen så klart! så jag fick åka hem och byta mina blodiga fina byxor. sen gick jag ut och gick med Jacob. Efter det gick jag hem och åt. Sen så gick jag till petter och spelade FIFA med Jacob och William. petter han var för pro för oss. Första gången jag spela,men det va inte så svårt. Ändå så sög jag :) jaja.

Bara för att jag satte på den där videon för att få se dig så kommer en massa minnen tillbaka. Känns som vi bär på en massa tomma förhoppningar. Vi säger en hel del. Och inget händer. men lite bättre har det blivit. Men jag kan inte fatta att så mycket kan förändras på ett år. Jag vill tillbaka,nu! Vill så gärna vara med om det igen,med dig.

Bad

Av Jenny Lindström - 27 januari 2013 09:59

Denna vecka har varit ett helvete. Så ja det är därför jag inte jag bloggat. Min bäbis blev överkörd i Måndags av ett jävla äckel. Fyfan vilken respektlös människa!! Gick inte ens ur bilen. Idiot!!! Och så bara rullade på andra störsamma saker. Men jag fick ett bra slut ändå på denna vecka. Älskling var här i fredags och i igår va jag hos han. Sen när han skulle på fotbollsavslutning så åkte jag med bussen hem. Helt spontant så bestämmde jag mig att jag skulle färga håret. Eller i mitt fall så tonade jag det. Blev riktigt nöjd. Linnea åkte hem från sunne och hjälpte mig med allt. Och sen efter det fixade hon i ordning mig och så tog vi kort! En riktig bra kväll. Men en bra syster. Men jag saknar min bäbis som alltid ville sova brevid mig och gosa! Vila i frid älskling! :'(

.

Av Jenny Lindström - 19 januari 2013 22:18

Ombre eller inte?

Av Jenny Lindström - 19 januari 2013 22:16

Kände att det var dags för ett nytt inlägg. Är grymt trött efter att spelat innebandy hela natten. Gick rätt bra! Tvåa första året på vargnatta. Nöjd. Det blir guld nästa år! Somnade gott med favoriten hos mig inatt. Sen har jag varit i hallen igen. Fast jag tittade på kusin när hon spela handboll den här gången. Har inte gjort ett dugg på hela kvällen. Läxor typ. Kul<3333 fast det är ändå rätt okej att ligga i sängen och slappa. Imorn ska jag upp tidigt för att åka till kd och senare spela handboll och shopping osv. Har varit med Angela för första gången på typ ett halv år. Jag har saknat dig såå! Känns bra att allt är som vanligt igen. Livet äger. Puss hej.

'

Av Jenny Lindström - 14 januari 2013 16:47

Hej och välkomna till okänsliga Torsby!

Av Jenny Lindström - 13 januari 2013 22:36

Har haft en bra helg. Dock gick den väldigt snabbt. Spelade match i Lördags. Har två blåmärker,minst tre "brännmärken" och nått skrapsår :) så fina ben har jag nu så det inte är sant. Men det gör ingenting. Sånt man får ta. Det va värt det! Yayaya. Sen kom ida på kvällen. Vi fixade ordning massa gott. Riktigt mysigt med hemma kvällar ibland ju. Idag har jag varit på gudstjänst. Medverkade i den. Eftersom jag är en av dramakonfirmanderna så hade vi en liten teater. Teatern utspelade sig i Stockholm osv. Är nöjd! För jag svor inte! Grattis Jenny. Har tränat innebandy från fem till åtta. Herregud va gött det är att verkligen börja träna nu. Kändes som det va år sen. Fixade nycklar till stjernehallen och allt gjorde jag. Great! Nu ska jag somna gott. för vet ni vad? Jag är så lycklig. Oj där gick jag lite från sak till sak... Men det får ni leva med.

Av Jenny Lindström - 11 januari 2013 23:55

Har nyss kommit hem från Stöllet. Det var inte enligt planerna men det är bara lite kul med spontan idéer ibland. Mormor och morfar kom in förut så jag och Martin åkte med dom hem till han. Har haft en bra Fredag. Och imorn väntar två handbolls matcher! Upp tidigt blir. Helt trött är jag vilket inte är likt mig så tidigt som nu. Så sängen blir. Brukar aldrig kunna somna tidigt på helger. Sitter alltid uppe och inte gör ett skit. Varför gör jag alltid korta inlägg? Haha frågan det... Nu säger jag godnatt!
Ikväll bjuder jag på mig...

Av Jenny Lindström - 10 januari 2013 22:44

Slutade halv två idag. Eftersom alla dissa mig så gick jag hem ensam. Gjorde inte ett skit tills halv åtta. Då var jag på en promenad med jacob. En kall men bra promenad. Jag vet inte vad jag ska skriva. Tar katten och kryper ner i sängen. Ikväll skiter jag i allt,lalalalala

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards