JennyLindstrom

Alla inlägg under april 2012

Av Jenny Lindström - 28 april 2012 13:10


My heart´s a stereo,it beats for you ,so listen close hear my thoughts in every note,make me your radio and turn me upp when you feel low. this melody was ment for you,just sing along to my stereo. 
 
 

Av Jenny Lindström - 28 april 2012 12:24

Igår var jag ute och kände på bollen i det sista. Sen gick jag in och satte på en film och hade en date med glassen. imorse var jag på zoonträning! Så otroligt kul var det. spelade från runt nio till nån gång innan tolv. Man lär känna folk bättre också. Folk från sunne/lysvik,rännberg,östradeje eller nått sånt kom hit för att va med på zoonträningen dom med. Senare i eftermiddag kommer kusiner och faster och hämtar mig för att åka vidare till Farmor och farfar. stannar där inatt och imorgon åker jag vidare till mormor och morfar för att fira mormor som har fyllt år. Och där stannar jag och Alva en natt sen ska vi hem till torsby för att fira valborg med alla goa vänner. hoppas på det bästa för jag är otroligt taggad. Vill bara säga att jag längtar till augusti och sommaren otroligt mycke. <3   
Älskar dig! 

Av Jenny Lindström - 22 april 2012 14:51

Call me maybe.         

Av Jenny Lindström - 22 april 2012 14:34

Inatt spenderade jag natten hos bästa Ebba. Å vad jag älskar att prata med dig! Tack för att du är en så bra lyssnare och så förståndig! Igår kväll var jag och Angela en stund hos Anton och Petter! Sen gick jag till Jacob och Angela kunde inte komma med så hon gick hem. Angela det spelar ingen roll vilket humör jag är på när jag är med dig,du får mig alltid att skratta och lée! Jag älskar dig så mycket,jag älskar alla mina kompisar så otroligt mycket! Har världens bästa familj och släckt också! Så lycklig! 

Nu fattas ju bara en gnutta sol!  

Slänger in en gammal gooding <3
   

Av Jenny Lindström - 14 april 2012 23:54

-så många frågor och inga svar.
   

Av Jenny Lindström - 9 april 2012 23:21

Lek inte svår,jag tappar bara intresset.
Va inte för lätt,det äcklar mej.

Va dig själv,och jag älskar dig!
 

Av Jenny Lindström - 9 april 2012 22:54

Jag vill ha sol och inte den här snön eller vad det ska föreställa som kommer sakta men säkert. Jag har i allafall på känn att den här sommaren kommer bli grym! Men i allafall... Jag var hos Signe förut och maja och sandra var också där så det var jättemysigt. I morgon åker jag och mammi till kd tidigt! Ingen mer kunde bli mer så det får bli jag och mammi själva! Har bestämmt mig för att ta en tur till Amelia nån dag också! wiie! Det blir lika kul som alltid!<3 Igår var vi hos moster och badade badtunna med kusiner och deras familjer! Sen åkte jag och söta Emma hem till mormor och sov där.

   
God natt folket!  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards