JennyLindstrom

Alla inlägg under juli 2012

Av Jenny Lindström - 29 juli 2012 18:10

Har varit dålig på att uppdatera dom sista dagarna. Men jag har inte haft tid osv. I Torsdags firade vi johanna som har fyllt år! Sprang runt och letade ett ställe att äta på. Blev till slut La strada. Där satt vi och pratade och åt då så klart. Åkte hem t ebba vid tolv/ett. Stannade över natten och sen åkte jag hem. Köpte världens goaste glass och drog t Karlstad. Den satt hur bra som helst. På tal om hur bra som helst. Var på kolsnäs igår. Så jävla kul vare!   

Av Jenny Lindström - 26 juli 2012 01:18

Idag har jag varit i sunne på vattenlandet med Anton,jacob,alva och johannes. As kul och som pricken över i:et fick jag lite färg! hahaha lite bränd kanske jag blev. ser faktiskt ut som en tomat typ. shit the same. haha vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Men jag vet att jag är hur pigg som helst och orkar inte att sova. Fuck. Vill inte att sommarn inte ska ta slut. Hade iaf en jättefin kväll med först Angela sen mötte jag Jacob!   
Turn up the love

Av Jenny Lindström - 24 juli 2012 11:43

Gick en promenad med jacob igår och den satt så häär bra. Sen gick jag väl hem,la mig men somnade dock inte. 
som tur är det ingen skola just nu. Visst skulle det var kul att träffa alla igen.,men jag är fortfarande trött. 

Av Jenny Lindström - 23 juli 2012 21:35

I lördags var vi i boda borg! Grymt kul vare det! Dock har jag lite blåmärken men det var det värt! Jag angela och sandra var i samma lag. Fick typ sju stämplar sammanlagt. Sov hos sandra inatt. kom hem förut stack t oleby och sen t träningen. Jag och Angela hade lite tråkigt. haha. Du betyder massor!   
Så jävla lycklig.

Av Jenny Lindström - 20 juli 2012 16:07

Jag har hur tråkigt som helst och har inte gjort ett skit på hela dan. så jag kunde lika gärna skriva lite. Igår kom ida,vi åkte en sväng ner till sjön. satt och pratade och så. Sen åkte vi hem till henne och åt lite.
Idag kanske jag och ebba ska hitta på nått. vi går nog ut eftersom det är country festivalen. vi får se. Just nu finner jag mig i allt känns det som. Det mesta handlar nog om pålitning. Jag älskar det positiva, men mest dig. Fyfan vad bra att musik finns. speciellt när man har tråkigt. Måste hinna att springa lite! Men har dock inte så stor lust när det regnar... Bye!
 

Av Jenny Lindström - 19 juli 2012 12:31

Vill så häääääär mycket på en av johnossis konserter! vet jag har skrivit det förut.. Men Ed sheeran är någon som är lika bra. skulle väl vara någon av dom isf. Det är verkligen någon speciellt med deras musik. vill bara köpa biljetter nu! skulle bli hur jävla glad som helst om nu får möjligheten att gå på deras konserter nån gång. haha orkar verkligen inte städa nu. men sånt som måste göras... åkte till signe och angela igår kväll. Hade verkligen jättetråkigt så jag  tvekade inte. Vi åt på la strada... Ja vad ska man säga... han som jobabde där blev väldigt glad när vi kom iaf. lite extra glad tror jag... hmm. sen gick vi hem till signe igen. sen drog jag hem tillbaka och la mig.
Dock sov jag inte så mycket. haha fast så trött är jag ju faktiskt ändå inte. ska försöka lägga all energi på städning nu. duktig chey. bye.

 

Av Jenny Lindström - 18 juli 2012 19:36

Igår åkte jag och mammi tidigt till malung. Sen när vi kom fram tittade vi väl på bilutställning och sen gick vi vidare till grönlandparken. Lyssnade på musik och allt sånt där. Sen stack vi till mormor och morfars husvagn och åt mat och tårta. Satt ganska fint de. Sen satt vi väl där ett tag. sen efter vi hade hämtat pappa åkte vi hem vid halv elva tiden. Och idag fick jag med mig Alva,signe och Angela och drog till Sunne för att se en konsert med Ulrik munter. konserten var as bra och vi är nog alla ganska döda just nu. Har ju nu mera hans aoutograf på mitt mobilskal! hehe. Allt rullar på bra och förhoppningsvis är det vecka 32 snart! can´t wait. Vid åtta tiden på lördag morgon kommer jag va rätt död men då rullar det iväg mot karlskoga! Taggar bodaborg till 100!! Kommer bli en bra dag med bra umgänge. hahaha sist när jag var där så var jag typ fyra. kommer ihåg endast något dass man skulle krypa ner i. och massa trådar man skulle över eller nått. ah ni hör att det var ett tag sen jag var där så det kommer bli as bra! hade faktiskt tänk åka dit innan jag vart frågad. hejdåsålänge!  
i´m not the jealous type, but whats mine is mine. End of story.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards