JennyLindstrom

Alla inlägg under december 2012

Av Jenny Lindström - 30 december 2012 18:14

Det är ju någon som har jättekul utanför mig hus. Som typ smäller raketer osv. Snart nyår då. Woop woop. Får se vart jag drar ikväll,lär ju träffa nån som får mig skratta life iaf. Puss alla goa

Av Jenny Lindström - 29 december 2012 23:57

Tre månader med finaste idag! <3

Av Jenny Lindström - 29 december 2012 13:30

Igår var ju tråkigaste dagen på länge. Satt och vänta på julia hela dan och så slutade det med att hon inte hann att komma för att klockan blev för mycket... Men idag ska jag va med sandra! Vet inte vad vi ska hitta på riktigt. Men jag har en sån jävla stress inför nyår. Antingen blir den jättebra eller rent åt helvete. Men ah sånt som blir när man planerar i sista minut. Gah.

.

Av Jenny Lindström - 28 december 2012 20:39

Ibland önskar jag att mina föräldrar va tjugo så de skulle förstå bättre.

Av Jenny Lindström - 28 december 2012 15:48

Vad har jag gjort idag? Inte ett skit. Duschat och typ... Luggit i sängen. Lyssnat på pappas gitarr och munspel som gått och går för hela slanten. Men det är ändå så skönt och bara lyssna på han när sjunger och spelar. Julafton var bra. Är sjukt nöjd över mina julklappar. Alla har tycks förstå nu ändå vad som behövs till en fjortonåring. Tummen upp för det. Ah och i det här inlägget lovar jag att inte lägga upp nån bild. Det har blivit en och en annan. Men fan va behändiga dom är! Man behöver inte skriva nått... Inget alls typ. För en bild kan säga så jävla mycket. Den kan förklara nått utan att nån ska misstolka nått onödigt liksom. Den här veckan har jag iaf spenderat med släkt kusiner osv. Det har faktiskt varit mysigt. Få träffa alla och så. Igår var jag hos finaste och hälsa på han. Dock var han inte riktigt frisk än. Men det var trotts allt typ tre veckor sen vi sågs så jag brydde mig inte. Då får jag väl bli sjuk då. Men det var värt det! Blir alltid lika glad utav att va där. Så himla himla bra är det. Fast du är bäst Martin. Fick en jättefin julklapp av han med också! Ikväll hoppas jag att julius kommer. Och imorn förväntar jag mig en tur till kd med bästa vännerna. Love life.






Vet du? Om jag ska va ärlig saknar jag dig. Och stigen mellan våra hus finns inte mer. Men jag vill så gärna gå den stigen nån dag. Trotts allt...

Av Jenny Lindström - 28 december 2012 12:02

Vi kör på lite weheartit bilder igen!

Lov

Av Jenny Lindström - 26 december 2012 16:42

Har bränt lite bensin på morfars skoter idag. Älskar att åka skoter. På vintern skulle det faktiskt passa mig att bo här uppe i Likenäs. Nu ska jag upp till sysslebäck igen. Men först ett stop i Branäs. Pussochhej

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards