JennyLindstrom

Alla inlägg under juni 2012

Av Jenny Lindström - 25 juni 2012 00:37

Allt känns så bra! det är sommarlov,ledigt,jag har mina vänner,släckt,familj. kan det bli bättre? nej. Sis fyllde arton den nittonde. Fick KÖRKORT den tjugonde. allt är fett bra! Grattis som tusan! Men fatta vad länge sen när jag typ var ett/två år och du fem/sex. vi just hade fått en studdsmatta. Jag kunde knappt hoppa.
Hela arton år sen du föddes,nu är du myndig.
Grattis bästa du!   
Du betyder massor.

Av Jenny Lindström - 25 juni 2012 00:11

Midsommmar var jättekul,åkte upp t rattsjöberg vid åtta. spenderade kvällen med bland annat Emma,alva,Anton och lilla viggo. Det var ju inte bara dom där utan en hel del fler. Sov i ett  grymt fint hus,vaknade och drog t torsby för att bada. Midsommar hade ett väder som man inte kunde klaga på,grymt! Det vi har nu kan man ju inte kalla sommmar. regn regn regn. skitkul.Denna kvällen var skitbra trots vädret. med bra sällskap!  


Men en sak har jag inte nämmt...
DM FINAL NÄSTA! 
jo jag har nått att fira. 
Love life.



Av Jenny Lindström - 24 juni 2012 16:09

Begravningen för min gamla klasskompis var så vackert och så sorligt. Mådde sämst. Otroligt tung dag vare. Det gjorde så ont. Livet är så orättvist. Saknar dig,kom tillbaka älskade wille<3

Av Jenny Lindström - 12 juni 2012 20:31



We may forgive but we can´t foregt it.

Av Jenny Lindström - 10 juni 2012 12:31

Jag har lärt mig att man inte ska förvänta sig för mycket. Man vet aldrig vad som väntar bakom hörnet.
Men en sak jag vet är att jag kan förvänta mig att jag ska ligga på mitt egna soldäck ute på sjön och bara må snart. För det är fan Kärlek. Höra musiken och vågorna i bakrunden. Se ut på den stora sjön. Bland det bästa. Jag stormtrivs på sjön.

Av Jenny Lindström - 10 juni 2012 12:02

Saknade vänner.
 
Den här är verkligen speciell. Den är fylld med så mycket minnen,tankar och glädje. 

Av Jenny Lindström - 10 juni 2012 11:20

Jag vet jag suger på att uppdatera!
Saker rinner på som det är,vissa åt fel håll och vissa åt rätt. På Torsdag  är det sommarlov och allt förändras till den där känslan man har på sommarloven. Hallå det är typ tre dagar kvar av sjuan!? alltså herregud va fort allt går.
Snart är det slut och ett nytt kapitel börjar som har en egen berättelse. Hoppas på många fina sommarkvällar sånna där som man önskar att man hade varenda dag.och framförallt en massa jävla kul. och inte tänka bakåt. 
Hör av dig,ett ord eller vad som helst. Fattar inte.   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards