JennyLindstrom

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jenny Lindström - 31 augusti 2012 16:42

Satt fint med helg! Det firar vi med tacos. Igår var jonte här! Du är bäst twin. Senare på kvällen drog jag till kusin för att fixa hennes hår. Hon hade sett en frisyr jag hade haft som hon ville testa till bröllopet. Vi testade mer olika varianter så vi tog en som var i stil som den jag hade. Morbror,alvas pappa gifter sig nu i september. Känns som september blir bra. Eller hoppas de. Kul att få hjälpa till iaf!! Har varit en jobbig vecka för jag har varit sjuk av och till. kväll blir mys med Saandra! Kanske drar på lite skojj imorn. Får se hur det blir.
 Snaart Mârten och snart fjoooorton. Can't wait.

 



Av Jenny Lindström - 28 augusti 2012 22:21

Hej,idag drog jag till Ebba efter skolan. Dagen gick rätt snabbt och jag vet att den går snabbare imorn. brabra! 
Josefin kom förbi så vi skulle göra chokladbollar men lata som vi är blev det en "chokladsmet" istället . Haha gott vare i allafall! Fint väder,jo men helt okej! Hade inte varit helt fel att se på pretty little liars nu om inte min kära syster hade tagit den. Puss!  Den där personen kan göra dig så glad på ett speciellt sätt som ingen annan kan.   
En bild kan verkligen säga mer än tusen ord. 

Av Jenny Lindström - 25 augusti 2012 00:27

Har varit med sandra hela dagen,först gick vi hem till mig. Sen drog vi hem t henne och sen ut. Bra dag med bra personer. Match imorn i Arvika!! Hoppas jag vaknar imorn till samlingen bara. Sen när jag har kommit hem från matchen drar vi till kinan och sen troligen till Jonte. Fan va bra det blir! hahaha fina inlägg jag gör. Det får ni stå ut med. Sandra vill bara säga att du är bäst. 

Av Jenny Lindström - 21 augusti 2012 21:33

Hej,har gått de två första dagarna i skolan och det känns helt okej. Rätt skönt att få träffa alla. Trivs verkligen i min klass . Även när man är nere på botten så lyckas dom få en att skratta. Om man blickar tillbaka till sommarlovet har den varit bästa jag varit med om. Den har varit så jävla speciell. Inte som dom andra. Vill leva den om och om igen. Så många minnen. Så många,överraskningar,fina stunder,och så händelserik. Även fast det känns som man inte har hunnit så mycket så är jag glad för det jag har hunnit. Älskar verkligen sommarlov. Man behöver liksom inte tänka så mycket att man "inte kan".  Tiden tar typ aldrig slut. Dock rinner veckorna iväg ganska snabbt. Att börja åttan känns bra för att man närmar ju sig gymnasiumet. Jag känner säkert tvärt om när jag väl går där. Att jag vill tillbaka till åttan. vi får se. Igår satt jag och Linnea titta på film och pratade. Du är rätt bra ibland. nejra,det är du alltid. Om jag är dålig på att uppdatera kan det bero på andra saker.   

Av Jenny Lindström - 18 augusti 2012 00:42

Hej,kanske är lite dålig på att uppdatera men det kan bero på att jag har haft saker för mig och bara tagit vara på de sista dagarna som är kvar på sommarlovet. Sovit med ebba,johanna och simon hos jacob för att vi skulle dygna men det sket sig. var så trött när jag väl skulle dygna. haha bra bra! två gånger i rad också.. Idag har iaf  jag inte gjort så mycket,snackat med sis och så. Och senare på dan kom

Ida hit! vi spelade gitarr och så. Haha jag försökte iaf. Gick väl sådär. Blir bättre så småningom... Borde sova nu igentligen med tankte på att jag ska upp ganska tidigt. Skulle va skönt att åka till karlstad i ett par dagar för att bara må, men det hinns inte. Dm final snart! Gaaah va nervöst! Hoppas på det bästa men kommer vara nöjd i vilket fall! Måste slita mig från musiken nu och lägga mig. Men fan det är svårt. Alltså kärlek till den här låten! 

Av Jenny Lindström - 14 augusti 2012 16:52

Hej,inatt sov jonte hos mig. Vi fick sällskap med simon också! Taaack för att ni kom! Ganska trött på att sitta och inte göra ett skit till två på natten helt ensam. Ikväll drar vi till jacob och vi ska hitta nått. hahaha brukar bli nattbad. Nu ska jag ner och äta mat sen förväntar jag mig att ebba kommer en stund. Blev dock inte så långt  inlägg men det får duga. Ha det bra!


 

Fml

Av Jenny Lindström - 13 augusti 2012 00:29

Fyfan för min mobil just nu känner jag! Alla jävla sms försvann av en okänd orsak. Fuck. Trotts allt har jag bilder kvar men ÄNDÅ. inte samma sak. gaaah!  Emo girl hej. Som plåster på såret kom angela en stund och sen drog jag t ebba. vill bara säga tack till er!
   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards