JennyLindstrom

Alla inlägg under november 2012

29

Av Jenny Lindström - 29 november 2012 19:57

Två månader med bäbi idag! Love u!<3

Av Jenny Lindström - 28 november 2012 22:47

Känns helt bra att somna med ett dunkande huvud och förväntar mig IG på provet imorn eftersom jag inte har kunnat koncentrerat mig på läxorna. Tack så mycket,verkligen <3<3<3<3
Klara ju det där blodprovet också. börjar bli van typ. Ibland måste man va lugn och bara inse att man måste göra vissa saker. Nu väntar jag bara på svar.

Av Jenny Lindström - 26 november 2012 21:41

Måndag igen då. Hell yeah? nä. Helgen va i allafall helt grym. Helt galet. Det vart fan över förväntan. Jag mår  helt underbart när jag är med er! Hade as kul och skrattade så jag fick kramp i magen. Hade Julius hos mig hela Lööördag natt också. Söndag morgon bestämmde jag,ebba,sandra och julia att vi skulle beställa lite kina mat och pizza. Dock tog det en timme för min och Julias kära pizza att komma men whoo cares. Var och åkte skidor i skidtunneln förut med Julia! Haha vi åkte tre varv! Duktiga tjejor. (y)
Vill tacka vårdcentalen att ni skickade svaret på blodprovet nu som jag tog för mer än två veckor sen -,- 
Jag som trodde att jag var frisk för två veckor sen bara för att dom inte hörde av sig angående blodprovet. Men neeeej. Gaaah. Var tydligen fortfarande sjuk då. Tagga det tredje blodprovet för körlelfebern så snabbt som möjligt. Typ på Onsdag. Jippi!!! Jag som hatar nålar. Men here we go. Jag har rikskerat att bli sjuk igen för jag har ju börjat tränat nu. Bara att hoppas att blodprovet visar att allt är som det ska på Onsdag för nu jävlar orkar jag inte med körlelfebern nått mer!  

2.0

Av Jenny Lindström - 23 november 2012 23:11

Helg! Mormor och morfar och kusinerna kom och hämta mig förut efter skolan. Vi åkte och åt fika och så. Och vid halv halv åtta åkte dom hem så då drog jag till Sandra. Imorn är det öppet hus så då ska jag väl dit och sen måste jag sälja bingolotter. Jättekul XD<333 Sen kommer kvällen bli awesome. Mer säger jag inte. haha jag och Sandra somna i min säng med kläderna på igår kväll. Det var vid tio halv elva ungefär. sen vakna jag vid ett någon gång och fixa i ordning allt så vi kunde fortsätta sova. Och vi sov till nio så vi har har sovit en hel del inatt. Gott gott.
Harebästpussochhejnissar

Av Jenny Lindström - 20 november 2012 23:19

Helgen var jättebra. Eller det var ni som var jättebraiga. Var ute och gick med Jacob förut. Det var verkligen behövligt. Tack Jacob! Du säger alltid nått bra. Ebba vart fjorre idag också! Grattis igen bäbi.
Livet leker,we are young fuckers. Nu ska jag sova. Godnatt.

Av Jenny Lindström - 18 november 2012 16:20

Glad att jag har dig. Du betyder massor! <3

Av Jenny Lindström - 18 november 2012 13:25

Tack och hej för din del :)

Av Jenny Lindström - 16 november 2012 16:33

Kaanske inte uppdaterar bloggen så jättemycket på en vecka kanske. Skulle kunna skriva en hel bok om saker, men dock så kan man inte ens skriva hälften av de på bloggen. Men det kommer säkert komma något inlägg ändå. Bye babes

Ovido - Quiz & Flashcards