JennyLindstrom

Alla inlägg under mars 2012

Av Jenny Lindström - 27 mars 2012 20:45

Idag har varit en ganska bra dag,skolan först sen dans och efter det kom Sandra så vi tog cyklarna och drog en sväng med dom. Gött väder kan man ju säga lite smått sådär. Längtar sån hääär mycket till sommaren! Stort grattis till en av mina bästa vänner som fyller femton på fredag! Till helgen ska jag till Jacob och fira han då så klart. Kanske det blir en kväll för brudarna också! I helgen sov Ebba här,sjukt kul! älskar dig!  

Av Jenny Lindström - 18 mars 2012 00:40

Jag lägger bara tid på de som lägger tid på mig. 

Nu låter jag tankarna styra och jag sätter på musik. 

Av Jenny Lindström - 18 mars 2012 00:28

idag var Amelia och Alva här! Vi åt pizza,ute och gick,tog kort och busa som Amelia sa;) 

Sen halv nio åkte jag till Jacob! Jag,han,elin och Martin såg på film. Paramormalactivity 2! eller hur det stavas.

Grym dag! Hoppas det väntar en imon med!;)

 

Av Jenny Lindström - 16 mars 2012 22:50

Har inte bloggat på alls länge nu men har inte haft tid och lust. 

Har nyss kommit från Sandra. Jättemysigt! Först gick ut och gick. Sen gick hem och satte oss med poopcorn och gött. 

Imorgonbitti har jag tänkt gå till hallen för att se handboll! Känns skitgött med helg och sätta sig och varva ner och inte tänka på klockan värst mycket.Imorgon kommer Amelia vid tre,och det blir asgrymt! Jag alva och hon ska hitta på något. vid åtta bär det av till Jacob och alla de andra:) söndag kommer förhoppningsvis Signe!:)   

Av Jenny Lindström - 4 mars 2012 11:29

Har du uppdaterat på ett tag för jag har inte haft tid för jag har varit i Sälen och igår var jag i Branäs. I Sälen var det jättekul och jättemysigt. Åkte både i lindvallen och i tandådalen. Åkt jättemycket skidor fast i Fredags vart det till mesta dels skoter.:) Vi åkte på fjällen och lite här och var. As kul i allafall. Grymt väder hela veckan! Bilder kanske kommer längre fram men har inga på datorn än så länge...Igår var vi i Branäs som jag nämde,det var jättekul! Fina vurpor alla gjorde. Haha vi är grymma. Nästa skicross dag nästa år måste vi dit då med:) Har saknat mina vänner så mycket hela veckan så det var kul att träffa dom igen. Idag får vi se vad som kommer på shemat men förhoppningsvis ska jag va med brudarna. Vill också säga grattis till top cats! Ni är grymt bra! Du betyder mycket för mig kusiin

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards