JennyLindstrom

Alla inlägg under maj 2012

Av Jenny Lindström - 27 maj 2012 21:18

Du försvann alldeles för tidigt. Livet är orättvist. Vi ska ha hela livet framför oss inte ska den ta slut när det just har börjat. Fyfan va hemskt! Jag saknar dig. Kommer alltid minnas dig så väl.Du var så snäll och en bra kille. Hoppas du har det bra bland alla änglar.Vill bara att du ska komma tillbaka och allt ska bli som förr. Stora kramar till din släkt. ni är otroligt starka. 
vila i frid!<3

Av Jenny Lindström - 27 maj 2012 20:52

Jag har inte bloggat på ett tag så jag skulle kunna skriva en hel berättelse med saker som har varit på sistonde. Inatt åker jag lång lång bort,.. Åh vad jag känner att jag behövde det. Vill bara springa så långt mina ben räcker! Ibland önskar jag att jag kunde flya. Ut upp och iväg... Det hade varit så grymt. så skönt.
Aja i helgen har jag tittat på mina fina vänner som tagit konfirmation. Stort grattis till er! 

Av Jenny Lindström - 17 maj 2012 15:11

Natten har jag spenderat i oleby. kvällen igår var fylld av film och annat gott. Ni är riktigt bra tjejer. och när jag säger det menar jag det verkligen. 
Tiden går så snabbt. Knappt så man hinner tänka,fast jo...det gör jag en hel del. Mest saknar jag saker som att få sitta brevid dig och bara prata. Du och jag. Saknar en hel del personer och saker.
Älskar att vara tretton. Älskar att vara liten. Att få ha allt framför sig. Undra massvis med saker. varför skyndar man på när den tiden är här snart ändå? 
   

Av Jenny Lindström - 8 maj 2012 21:59

Helgen var ju roligaste på länge,alla var roliga och stämmningen var på topp. Gick en sväng till Angela förut,så skönt att få skratta lite... Den här veckan har jag sovit sjukt gott... Godnatt. 

Av Jenny Lindström - 3 maj 2012 21:34

valborg var ju grym med alla goa vänner! 
 
Det känns så rätt på något sätt,jag vill aldrig släppa taget.  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards