JennyLindstrom

Alla inlägg under april 2013

.

Av Jenny Lindström - 27 april 2013 23:34

Mja

Av Jenny Lindström - 25 april 2013 22:42

Idag fick jag en till kusin! Det blev en liten kille :) det blir en Göteborgs resa snart dåå.
Mer orkar jag inte skriva idag. Skulle kunna skriva hur lång text om min jobbiga dag. Men vi tar nya tag! Imorn är det Fredag! :D äntligen

Av Jenny Lindström - 21 april 2013 23:11

I helgen har jag tagit min konfirmation! I Lördags och idag. Fast idag tog vi bara nattvarden. Men så himla snabbt har det gått och roligt har det varit. Har fått fina presenter av släck,kompisar och pojkvän.Så glad är jag! Allt har gått i ett. Men jag klarade det. Himla nervös och stressad var jag innan det började i lördags. Men nu är allt klart!


Vi ska va glada för det fina vi har. Om man tänkter efter så har vi rätt mycket ändå. Så onödigt att förstöra för någon.
Jag är i vilket fall glad för det jag har. Jag har hela min släckt och mina fina vänner och pojkvän. De är guld värda. Godnatt!

Av Jenny Lindström - 17 april 2013 21:36

Sitter med läxor. Har haft två prov denna vecka och ändå återstår det två stycken. Fyfan va drygt det är att sitta och nöta in massa dag ut och dag in. Lite stressigt nu med konfa och allt. Det börjar dra ihop sig... Snart såå. Idag så har jag väl inte hunnit så mycket. Varit på konfirmation och gjort läxor osv. Igår var jag däremot och gosade lite med Louie hos kusinerna. Sen efter det åkte jag hem och plugga! Hoppas på en bättre skolvecka nästa vecka. Annars mår jag helt bra måste jag säga :)
Lite väl seriös bara

Av Jenny Lindström - 12 april 2013 23:36

Hostar så jag tror att lungorna ska hoppa ut. Lite små drygt kan jag säga. Skulle ha spelat med damerna imorn om jag hade varit lite bättre. Men men. Skulle nog inte ha gjort så bra ifrån mig heller nu när jag var sjuk. Och nästa helg så tar jag ju konfirmation. Och då kan jag inte va värre än vad jag är nu. Inte värt att riskera.
Ligger i ett kolmörkt rum. Lyssnar lite på Håkan Hellström. Är riktigt trött faktiskt,så jag fattar inte varför jag inte sover. Men det är nog dags för de nu. Skulle inte vart fel med prinsen här hos mig. Sleep tight

Av Jenny Lindström - 12 april 2013 23:03

Tack Sandra! För att du är du. Dig är man alltid väkommen hos. Och du tar mig inte som ett andra hands val. Vi har våra stunder när vi är dryga mot varann och så otroligt sura. Men du kommer alltid va bäst oavsett. Bara så du vet <3

Av Jenny Lindström - 11 april 2013 23:30

Känns som det var år sen jag blogga. Men tiden går så fort. Antar att det är för att jag har roligt. Så jag tar det positivt med. Och detta skriver jag varje gång typ. Haha,jag suger på detta. Men nu har vi gjort första veckan efter lovet. Det känns bra! Veckorna går så fort och att allt bara rullar på. Måste jag säga att det rullar på bra. I söndags åkte jag till Ebba för att sova där hos henne. Så skönt var det att få komma dit en sväng! Och i tidsdags så tränade jag lite fotboll. Senare på kvällen kom lovis. Och hon skulle egentligen sovit här hos mig men det blev inte så. Men vi hann gå ut och gå och lite så ändå. (Y) igår följde jonis med hem. Vi lagade pizza och lite kladdkaka. Fast kladdkakan blev så inte så god då kanske. Lite bränd. Kan bli så ibland va. Och idag så åkte jag och Ida först hem till henne. Vi hann bara att äta förns min mamma kom för att hämta oss. Vi skulle ner till torsby för att hämta ID och prova armband osv. Sen när vi kom till mig så sjöng vi väl lite. Och gjorde massa läxor. Har en hel del måste jag säga... Detta var lite onödig fakta om min vecka! så nu kommer lite om lovet också. Haha. Först åkte jag väl upp till mormor och morfar. När jag kom fram till Likenäs drog vi till skogen för att sova i deras lilla stuga. Och när jag kom fram så insåg jag att jag inte hade batteri kvar i telefonen. Och i stugan fantes ingen ström. Hann inte deppa ihop förns jag och morfar drog ut med skotern. Åh det bästa som finns. Men jag måste säga att det va lite läskigt att köra på natten. Finns ju vargar och allt där ju. Haha vilken mjukis jag är. Från det ena till det andra.
På fredagen tittade jag på "jesus christ super star" i Dalby kyrka också. eftersom att Marlen och Martin var med i den. Sen gick väl veckan ganska snabbt. Handlade lite inför konfan i kd också. Fick med ett par klackar hem,klänning och smink osv. Nu är det fixat! Snart tar jag konfirmationen också. Det är sjukt vad tiden går.
Sen på Torsdagen åkte jag till älsklingen. Älskar att va där måste jag säga. Trivs med dom allihopa! Himla goa. Sen på Lördags morgon åkte jag till Hammarö på träning/läger för värmlandslaget. Gick väl bra,dock ovant med klister osv. Men det gick,även fast skinnet följde med klistret från fingrarna. Imorn är det fredag igen. Och jag mår himla bra.
Godnatt nissar

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards