JennyLindstrom

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jenny Lindström - 31 oktober 2012 21:52

Bästa killen lätt! Love u<3

Av Jenny Lindström - 31 oktober 2012 21:20

Idag har Martin varit här. Han kom typ åtta imorse så jag är jättetrött nu. Han med skulle jag kunna tro. Men det är jättebra att han kommer hit tycker jag! Annars hade lovet sugit. Bäääst ärru. Somna typ vid fem inatt för att jag hostade som fan. När Martin åkte hem förut så gick jag till hallen och tittade på mitt lag som spelade mott 00:er. Det var rätt kul att se faktiskt. Sen åkte jag till Sandra en sväng. Och för en stund sen kom mamma och hämta mig igen för att jag måste ta det luungt. Gaah va drygt. 
Igår morse så åkte jag och mamma till vårdcentralen för att titta min hosta och hämta medicin och se så det inte skulle va lunginflammation jag hade. Som tur va det inte det. Men så klaaart så var jag tvungen ta ett andra blod prov för att titta på inget va upphöjt i mitt blod. Har inte hört något från dom så det var nog inget fel på det. Bra! Men jag hade tydligen tvungen tagit detta blodprov ändå för att se så min körtelfeber var borta helt nu på efterhand. Men i allafall efter vi hade varit där så hämtade vi Martin och sen drog vi hem tillbaka. Från det ena till de andra så har jag fått reda på att jag ska få en liten kusin till! Den kommer komma i April så det ska få bli jättekul att få komma till Göteborg och titta på den då! Jag vet att det kommer bli as mysigt.   



   
It´s gonna be like that if you keep running away from me.



Av Jenny Lindström - 28 oktober 2012 23:19

Sitter och hostar ihjäl mig typ. Jag som trodde att mitt lov kanske skulle blir bra. Men nej,nu vill inte mitt kära virus försvinna känns det som. Förut hann jag till och med inbilla mig akuten igen. Och alla dessa prover och nålar. Vill inte. Ska försöka sova snart. Och hoppas på en bra dag imorn! Godnatt med er alla. Älskar verkligen att sova och inte tänka på nått. Alls.

.

Av Jenny Lindström - 27 oktober 2012 17:35

Just nu känns det som den här Lördagen redan har gått åt helvete. Men det beror ju alldeles på om nån räddar den eller inte.

Av Jenny Lindström - 26 oktober 2012 23:36

Ta mig till en Johnossi konsert!!!! Om det är nått jag vill på är det på de. Ni vet hur musik ska låta.
Dead end är tamefan en världens bästa låtar. Eller alla era låtar är världens bästa

Av Jenny Lindström - 26 oktober 2012 22:36

If there is something i think about is it the past.
 




    
Så many memories. 

Av Jenny Lindström - 25 oktober 2012 21:56

Ligger och hostar ihjäl mig i soffan och tittar på nått dåligt pogram. Sånt som jag gör om dagarna. Eller har gjort denna vecka iaf. Har fått lite besök som plåster på såret av Martin. Det gjorde ju min dag mycke bättre iaf. Ska försöka dra mig till skolan imorn och hämta lite böcker eftersom jag har missat en hel del tänker jag. Men sen går jag hem igen. Ska va hemma hela veckan så detta jävla virus försvinner nån gång. Ska bli sjukt gött med helg iaf! Hoppas jag blir bra tills dess!! Börjar bli bättre,min hals är inte helt tätt nu. Ska förhoppningsvis hämta min nutella imorn och gotta mig med. Inte så värt inlägg men det får duga. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards