JennyLindstrom

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av Jenny Lindström - 25 juli 2013 00:14

Har varit i Karlstad i några dagar med mina favoriter. Vi bodde i min fasters lägenhet och hade det jättemysigt! Vi åt god mat och åkte till bomstad camping och var där o mådde helt ok. Sen har vi väl gått på bio och varit i stan. Haha vi skulle gå på bio och det var en skräck vi skulle se med femtonårsgräns. Vi pratade om de en stund innan så vi inte skulle glömma att säga femton eftersom ingen av oss har fyllt än. Sen efter vi hade ätit så går vi till bion och ska köpa biljetter. Jag säger att vi vill ha tre biljetter till the pruge. Sen frågar han hur gamla vi var och alla säger femton utom jag. Bra jenny! Det slutade med att vi fick gömma oss bakom en godisdisk och betala biljetterna hos en annan tjej som inte visste att vi inte var femton. Hon betalade glatt och jag förstörde inte kvällen även om jag gjorde bort mig. Dock sög filmen. Hare gött igelkött

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards